Hänger hos brudarna

När jag hämtade Signe på förskolan igår trodde jag att hon även skulle gå torsdag men när fröknarna sa att då ses vi i höst Signe så insåg jag att det var sista dagen. Som tur va hade jag två påsar på hennes hylla att packa ihop med. 
På eftermiddagen åkte till Vingåker för att hälsa på Elin och Ebba. Cia var även där och Malin kom senare. Det blev fika och massa bus i solen. Isak körde gärnet. Han sov inte på hela eftermiddagen men ville ändå inte sova när vi kom hem. Fick springa mellan hans säng å köket för att laga mat då Henke jobbade sent. 
När Henke väl kom hem var Signe så trött som jag aldrig sett henne tror jag. Hon fick ett utbrott för att jag inte ville hämta hårspännen hon skulle sätta i mitt hår😩. Efter Signe somnat åkte jag direkt till maxi och handlade. Hade tänkt att göra det idag när Signe var på förskolan egentligen men tror inte jag skulle pallat att ha med båda barnen i affären så var bättre att åka då. Väl hemma var jag bra slut å somnade direkt. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0