Måndag

Efter dagislämning gick jag och Isak och hälsade på Sara i deras nya hus som ligger jättenära Signes dagis :) Emma och Carl var där också.. 
Var kvar där till Signe skulle hämtas igen. 
På eftermiddagen åkte jag och barnen bort till Sofia och där lämnade jag Signe en stund medans jag och Isak åkte för att hitta kläder till barnens fotografering imorgon. Skrev och frågade Johanna idag när hon hade tid och fick en tid redan imorgon, hon hade en avbokning då. Blev sjukt stressad att hitta kläder.😩😊. 

Min yrsel som jag hade för ett tag sen har kommit tillbaka, suck. Vet inte vad det beror på men hoppas den försvinner snabbt. 






Kommentarer
Anonym

Du behöver vila mer och stressa mindre. Tror yrseln beror på det.
/Kram mamma

2016-03-07 @ 23:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0