Ska du på Festis?

Signe var mycket bättre igår. Det var bara i torsdags som hon kräktes. Ingen annan i familjen har blivit sjuk hittills så hoppas på det bästa. 
Personalfesten styrdes om till personalrummet. Jag visste inte om jag skulle gå med tanke på smitta. Ringde 1177 å hon sa att jag inte smittar om jag inte själv är sjuk så jag åkte dit. Hanna hade handlat och fixat med tapas. Mauri stod för vinprovning av rosévin samt supergoda oliver. 
Var hemma runt tolv efter en rolig kväll :( 
När jag skulle åka iväg sa Signe , ska du på Festis nu mamma😂. 

Testar brillor 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0