Semester 😊💃💃

Klockan 03 vaknade jag imorse. Skulle egentligen gĂ„ upp 03.40 men nĂ€r jag Ă€ndĂ„ vaknat sĂ„ tyckte jag det var lika bra att knalla upp. NĂ€r vi drog upp Signe sa hon " varför fĂ„r vi inte sova mer nĂ€r vi ska Ă„ka till Spanien"😂. 
Vid 4.30 Ă„kte vi och hĂ€mtade mamma och sedan mot Skavsta. DĂ€r mötte vi upp Mauri samt hans pappa och fru som bor i Spanien men har varit hemma pĂ„ besök. 
Jordens kö var det till sĂ€kerhetskontrollen, tog evigheter. PĂ„ planet gick det vĂ€l okej med barnen, men Signe var vĂ€ldigt trött och sov bara 15 min pĂ„ hela resan. Sista timmen var lagom gnĂ€llig. Isak sov kanske 2x30 min.  
VĂ€l framme var tanken att kĂ€ka lite mat och sedan skulle nĂ„gra Ă„ka i Mauris papas bil och nĂ„gra bus. Dock fick vi köa 30 min pĂ„ burger king sĂ„ nĂ€r de som skulle Ă„ka bus kom ditspringandes var bussen redan fullđŸ˜«. SĂ„ fick ta taxi istĂ€llet. 

VĂ€l framme i mammas och Mauris nya hus blev det bad i poolen och grillat. Signe somnade trots att Isak lĂ„g Ă„ hĂ€rjade som en galning samma rum😂. 
Nu ska vi alla andra sova ocksĂ„ efter en lĂ„ng dag, imorgon kommer Ă€ven Borgelövs hit. god natt 😊. 

















Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0