Summering

Hade lite dåligt med energi förra veckan blev det lite dåligt med skrivandet. 
Vi gjorde inte så supermycket heller. Till helgen kom henkes släktingar från Växjö .  Så på fredagen var vi hemma hos Mats och Lotta och åt allihopa och på lördagen var vi hos Bitte och Göran. Det blev tävlingar, sedan åt vi tårta som jag gjort och på kvällen blev det grillat. Signe hade jätteskoj med Tuva, Tilde och Molly. Hon fick sitta med dom och se Melodifestivalen och äta godis. 
 På dagen var alla andra och åt lunch på Dufveholms herrgård också. Jag hoppade dock över för jag var tvungen att göra intagningsprovet till skolan jag sökt, samt börja med lönerna. 
Provet gick dock skit. Man skulle hinna med 25 frågor på 55 minuter varav det var massa läsfrågor där man skulle läsa igenom flera A4 för att kunna svara. Hann inte alls med alla frågor och kände mig stressad så har inga goda  förhoppningar om att komma in.. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0