Lördag

Dagen började med en välbehövlig sovmorgon. Efter frukost började jag direkt med projekt som vanligt, jag måste ha nån diagnos 😉. Blev målning av fönsterbräda och brödbak. Sedan följde jag med mamma på stan. Han shoppade loss till barnbarnen på Kappahl som hade 25 % på ett helt köp. Blev en hel del julklappar till Signe, som hon kommer älska. Blandannat en frostklänning, Elsa fläta och handväska.
Efter stan åkte jag hem och käkade lunch sedan åkte jag och Signe ut till ingvaldstorp och köpte Ljung. Signe fick dock sitta kvar i bilen med tanke på smittan. På eftermiddagen åkte Henke och Isak och kollade på fotboll så Signe och jag drog av ett Tabata pass :) första på väldigt länge så kommer nog ha ont imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0